Programy dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych Repertorium - pozwy - windykacja należności System sprzedaży i kolportażu wydawnictw Sklep internetowy Ewidencja członków Oprogramowanie do zarządzania własną stroną internetową System informacji Oprogramowanie na zamówienie SQL Manager
   Pro Virtus
oprogramowanie

tel. +48 601 159 730
e-mail: info@provirtus.pl

Pro Virtus

Księgowość SM/WM (17.0.28) - zbiorcza aktualizacja programu

Uwaga. Ta aktualizacja przeznaczona jest wyłącznie dla programu w wersji 17.x.x.x. Jeżeli posiadasz wersję programu o numerze 16.x.x.x lub starszą NIE INSTALUJ tej aktualizacji! Instalacja tej aktualizacji w środowisku wersji 16.x.x.x lub starszej może spowodować utratę danych. Aby otrzymać wersję 17 skontaktuj się ze sprzedawcą.

Przeczytaj opis zmian w wersji 17.0.28

Pobierz Księgowość SM/WM 17.0.28 - aktualizacja z dnia 2024-10-27

Sposób instalacji:
Uwaga. W przypadku sieciowej instalacji programu poniższe czynności wykonaj na każdym komputerze, na którym zainstalowane jest oprogramowanie Pro Virtus.
  1. Koniecznie utwórz kopię konfiguracji i danych programu oraz swoich plików.
  2. Korzystając z opcji systemu Windows odinstaluj poprzednią wersję programu Księgowość SM/WM.
  3. Korzystając z linku powyżej pobierz plik "KsiegiSMWM_17_0_28.msi".
  4. Uruchom plik "KsiegiSMWM_17_0_28.msi".
  5. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi przez program instalacyjny.
  6. Po aktualizacji zalecane jest zalogowanie się do każdej ewidencji


Opis zmian w wersji 17.0.28
  • Czynsze i eksploatacja -> Dokumenty - wprowadzono drobne zmiany związane z wystawianiem korekt faktur vat.
  • Słowniki - zmodyfikowano wydruk powiadomienia o IKM. Dodano kod QR z linkiem do strony logowania.
  • Księgi -> Rozrachunki - zmodyfikowano wydruk wezwania do zapłaty oraz potwierdzenia salda. Dodano kod QR do płatności w mobilnej aplikacji bankowej.
Opis zmian w wersji 17.0.27
  • Moje -> Przesyłki e-mail - Wprowadzono możliwość zmiany nazwy załącznika.
  • Księgi -> Definiowanie -> Formaty wyciągów bankowych CSV - Rozbudowano możliwości definiowania rodzaju operacji
  • Księgi - Import zbiorczych wyciągów bankowych - rozbudowano możliwości importu pliku Elixir z Banku Pocztowego
Opis zmian w wersji 17.0.26
  • Księgi -> Definiowanie -> Formaty wyciągów bankowych CSV - Wprowadzono możliwość łączenia treści operacji z informacjami o kontrahencie. Poprawiono problem z kwotami wyrażonymi w groszach.
Opis zmian w wersji 17.0.25
  • Księgi -> Definiowanie -> Formaty wyciągów bankowych CSV - Wprowadzono drobne zmiany
Opis zmian w wersji 17.0.24
  • Czynsze i eksploatacja -> Dokumenty - Wprowadzono drobne zmiany na wydruku listy dokumentów
  • Czynsze i eksploatacja -> Dokumenty - poprawiono problem z datą wystawienia duplikatu faktury
  • Dokumenty magazynowe - poprawiono błąd przy wystawianiu niektórych typów dokumentów magazynowych
  • Ogólne - poprawiono problem pojawiający się przy otwieraniu nowego roku
Opis zmian w wersji 17.0.23
  • Księgi -> Rozrachunki - rozbudowano możliwości filtrowania
  • Czynsze i eksploatacja -> Zasoby - poprawiono problem z menu kontekstowym zawierającym polecenia drukowania kopert
  • Księgi -> Definiowanie -> Formaty wyciągów bankowych CSV - wprowadzono drobne zmiany i poprawki
  • Ogólne - poprawiono błąd występujący podczas importu planu kont oraz przy otwieraniu nowego roku
Opis zmian w wersji 17.0.22
  • Czynsze i eksploatacja > Definiowanie -> Treści pism - dodano możliwość definiowania treści wiadomości e-mail
  • Zasoby (przesyłki e-mail) - natychmiastową wysyłkę seryjnej korespondencji e-mail zastąpiono generowaniem wiadomości do modułu Moje -> Przesyłki e-mail
  • Zasoby -> Utwórz przesyłki e-mail - wprowadzono możliwość wklejania wcześniej zdefiniowanych treści wiadomości e-mail
  • Zasoby -> Utwórz przesyłki e-mail - wprowadzono możliwość stosowania predefiniowanych zmiennych
  • Zasoby - na karcie lokalu dodano możliwość wprowadzenia informacji o kodzie do domofonu oraz bramy garażowej
  • Ewidencja -> Znajdź - dodano funkcjonalność umożliwiającą wyszukiwanie osób we wszystkich ewidencjach
  • Faktury korygujące - wprowadzono zmiany w sposobie wystawiania faktur korygujących
  • Głosowania - dodano kartę zestawienia wyników głosowania
  • Głosowania - dodano możliwość ponownego przesłania wiadomości e-mail do jednego właściciela
  • Głosowania - wprowadzono drobne zmiany na liście do głosowania
  • Głosowania - wprowadzono drobne zmiany na wydrukach kart do głosowania
  • Rozliczenia - dodano końcowe podsumowanie na karcie "Zestawienie składników"
  • Wiadomości e-mail - wprowadzono drobne zmiany w sposobie kodowania wiadomości
  • Ustawienia -> Użytkownicy i uprawnienia - poprawiono problem z aktualizacją stopki e-mail we wszystkich ewidencjach
Opis zmian w wersji 17.0.21
  • Import wyciągów bankowych - wprowadzono drobne zmiany w sposobie importu wyciągów bankowych
  • Dokumenty czynszowe -> Przesyłki e-mail - wprowadzono drobne zmiany w automatycznej treści
  • Księgi -> Import zbiorczych wyciągów bankowych - poprawiono problem z rozpoznawaniem kontrahenta dla przelewów wychodzących
Opis zmian w wersji 17.0.20
  • Import zbiorczych wyciągów bankowych - rozbudowano i poprawiono format "BNP Paribas szablon eksportu"
Opis zmian w wersji 17.0.19
  • Przesyłki e-mail - powiększono rozmiar pola "treść wiadomości"
  • Głosowania - rozszerzono możliwości filtrowania na wydrukach kart i list do głosowania
  • Rozliczenia - rozbudowano wydruk dokumentu rozliczenia dodając informację o rachunkach bankowych
  • Ogólne - poprawiono zauważone błędy
Opis zmian w wersji 17.0.18
  • Ogólne - poprawiono zauważone błędy
Opis zmian w wersji 17.0.17
  • Głosowania - poprawiono problem z brakiem uprawnień do przesłania właścicielom wiadomości e-mail z możliwością głosowania bez logowania do Internetowej Kartoteki Mieszkańca
  • Księgi dokumenty - poprawiono problem z otwarciem okana rozrachunków z poziomu dokumentu księgowego
  • Notatnik odczytów - poprawiono problem z podwójnym wyświetlaniem okna odczytu
  • Moje -> Przesyłki e-mail - poprawiono problem z usuwaniem adresata
  • Wymagania systemowe - zmieniono minimalne wymagania systemowe (system Windows 8, 8.1, 10, 11 z pakietem Microsoft .Net Framework 4.8)
Opis zmian w wersji 17.0.16
  • Czynsze i eksploatacja -> Głosowania - dodano nową funkcjonalność umożliwiającą pobieranie głosów z Internetowej Kartoteki Mieszkańca do wszystkich ewidencji jednocześnie
  • Ustawienia -> Użytkownicy i uprawnienia - dodano nową rolę wymaganą dla pobierania głosów z Internetowej Kartoteki Mieszkańca do wszystkich ewidencji jednocześnie
  • Czynsze i eksploatacja -> Głosowania - zmodyfikowano wydruk zbiorczych kart do głosowania w ten sposób, że na karcie umieszczane są tylko te głosowania, w których nie oddano jeszcze głosu
  • Kopie danych - zmodyfikowano funkcję przywracania kopii danych tak aby przenosiła odtwarzane bazy danych do nowej lokalizacji jeżeli jest inna niż pierwotna
  • Kopie danych - dodano funkcję wykonującą kopie wszystkich baz danych programu (wszystkie ewidencje i lata).
  • Moje -> Sprawy - poprawiono problem z załączaniem dokumentów
Opis zmian w wersji 17.0.15
  • Głosowania - wprowadzono możliwość przesłania właścicielom wiadomości e-mail z możliwością głosowania bez logowania do IKM
  • Ogólne - usunięto zauważone problemy z podwójnym wykonywaniem niektórych funkcji
Opis zmian w wersji 17.0.14
  • Ogólne - zmodyfikowano sposób generowania podglądu wydruku
  • Moje -> Przesyłki e-mail - poprawiono zauważone błędy
  • Księgi -> Dokumenty vat - wprowadzono drobne zmiany
Opis zmian w wersji 17.0.13
  • Dział techniczny -> Świadectwa energetyczne - poprawiono problem związany z uprawnieniami
Opis zmian w wersji 17.0.12
  • Zasoby - poprawiono błąd w funkcji załączania dokumentów
Opis zmian w wersji 17.0.11
  • Dział techniczny - dodano nową funkcjonalność "Ewidencja świadectw energetycznych"
  • Czynsze i eksploatacja -> Rozrachunki - dodano możliwość filtrowania z podziałem na odbiorców wydruków i odbiorców e-mail
  • Czynsze i eksploatacja -> Rozrachunki - dodano możliwość wysyłania wezwań do zapłaty oraz potwierdzeń sald pocztą e-mail
  • Księgi -> Dokumenty - poprawiono sortowanie na wydruku dokumentów księgowych z podziałem na zapisy
  • Dział techniczny -> Zgłoszenie usterki - poprawiono występujący błąd
Opis zmian w wersji 17.0.10
  • Ogólne - dodano nowy format importu wyciągów bankowych z banku WBS Chełm
  • Ogólne - dodano możliwość tworzenia definicji formatów plików wyciągów bankowych
  • Ogólne - zmodyfikowano sposób działania funkcji drukującej zawiadomienie dot. tarczy energetycznej
  • Ogólne - zmodyfikowano tematy pomocy
Opis zmian w wersji 17.0.9
  • Czynsze i eksploatacja -> Dokumenty : Drukuj - zmodyfikowano wzór zawiadomienia o którym mowa w art. 23 ust. 3 z dnia 15 września 2022 r. o rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz. U. poz. 1967, z późn. zm.). Rozbudowano możliwości filtrowania. Dodano mozliwość tworzenia przesyłek e-mail. Poprawiono błąd w sposobie wyliczania kwot.
Opis zmian w wersji 17.0.8
  • Czynsze i eksploatacja -> Dokumenty : Drukuj - rozbudowano wzór zawiadomienia o którym mowa w art. 23 ust. 3 z dnia 15 września 2022 r. o rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz. U. poz. 1967, z późn. zm.)
Opis zmian w wersji 17.0.7
  • Sprzedaż / magazyn -> Definiowanie - zmodyfikowano sposób definiowania dokumentów MM+ i MM-
  • Czynsze i eksploatacja -> Rozliczenia - dodano nowy format importu odczytów radiowych (Apator Inkasent PC4)
  • Czynsze i eksploatacja -> Rozliczenia - wprowadzono drobne zmiany w wydruku obowiązku informacyjnego dotyczącego rozliczeń CO
  • Czynsze i eksploatacja -> Dokumenty : Drukuj - dodano WZÓR ZAWIADOMIENIA o którym mowa w art. 23 ust. 3 z dnia 15 września 2022 r. o rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz. U. poz. 1967, z późn. zm.)
Opis zmian w wersji 17.0.6
  • Ogólne - wprowadzono zmiany w wydrku kopery C6
  • Rozrachunki - wprowadzono drobne zmiany w wydrku pozycji nierozliczonych
  • Księgi -> Raporty księgowe - dodano funkcję zaokrąglania kwot
  • Czynsze i eksploatacja -> Zasoby - rozbudowano możliwości filtrowania przy wydrukach (lista lokali, lista właścicieli, lista do odczytu miernikow, korespondencja seryjna)
  • Czynsze i eksploatacja -> Dokumenty - dodano możliwość drukowania duplikatu faktury
  • Czynsze i eksploatacja -> Rozliczenia - zmodyfikowano sposób obliczania klucza podziałowego kosztów "Wielkość zużycia wg mierników"
  • Czynsze i eksploatacja -> Notatnik odczytów - wprowadzono drobne zmiany
  • Dział techniczny - zmodyfikowano zgłoszenie usterki
  • Sprzedaż / magazyn - Dokumenty sprzedaży - dodano możliwość seryjnego drukowania faktur dla wybranego typu
  • Sprzedaż / magazyn - Dokumenty sprzedaży - dodano możliwość drukowania duplikatów dokumentów
  • Moje -> Przesyłki e-mail - dodano możliwość wydruku przesyłki e-mail
Opis zmian w wersji 17.0.5
  • Czynsze i eksploatacja -> Dokumenty - rozbudowano funkcjonalność automatycznej korekty (+/-)
  • Czynsze i eksploatacja -> Rozliczenia - poprawiono wyliczanie wartości kluczy podziałowych w rozliczeniu składników za niepełny okres (podział kosztów)
  • Czynsze i eksploatacja -> Definiowanie -> Słowniki - dodano możliwość pobierania danych kontrahenta z bazy danych REGON
  • Księgi -> Definiowanie -> Słowniki - dodano możliwość pobierania danych kontrahenta z bazy danych REGON
  • Czynsze i eksploatacja -> Definiowanie -> Treści pism - dodano funkcjonalność umożliwiającą utworzenie pisma w wybranych ewidencjach
  • Księgi -> Definiowanie -> Rodzaje odsetek - dodano możliwość automatycznego aktualizowania stóp w wybranych ewidencjach
  • Księgi -> Rozrachunki - dodano możliwość filtrowania z podziałem na odbiorców wydruków i odbiorców e-mail
  • Księgi -> Dokumenty - na liście dokumentów dodano kolumnę "Termin płatności"
  • Księgi -> Dokumenty vat / deklaracja vat / JPK - poprawiono problem z wprowadzaniem korekty, o której mowa w art. 89a ust. 1 i 4
Opis zmian w wersji 17.0.4
  • Księgi -> Dokumenty księgowe - wprowadzono dodatkowe potwierdzenie dla operacji księgowania dokumentów
  • Rozliczenia - Wprowadzono drobne zmiany dotyczące wyliczania zużycia w poprzednim okresie oraz opisu na wydruku obowiązku informacyjnego
  • Zasoby -> Korespondencja seryjna - zmodyfikowano wydruk korespondencji seryjnej
  • Podgląd wydruku - zmodyfikowano sposób wyświetlania podglądu wydruku
Opis zmian w wersji 17.0.3
  • Rozliczenia - na wydruku obowiązku informacyjnego powiększono pole "Informacje na temat procedur ..."
  • Rozliczenia -> Narzędzia -> Aktualizuj zaliczki ... - poprawiono działanie funkcji dla rozliczeń, w których składniki rozliczane są za różne okresy
  • Zasoby -> Narzędzia -> Zmiana parametrów naliczeń - poprawiono działanie funkcji przypisującej ilość taką jak zużycie w wybranym okresie
  • Powiadomienia (wydruk/wysyłka) - poprawiono zauważone błędy w wydrukach
Opis zmian w wersji 17.0.2
  • Sprzedaż / magazyn - zmodyfikowano sposób tworzenia dokumentu BO+
Opis zmian w wersji 17.0.1
  • Ta aktualizacja jest wysoce zalecana
  • Rozliczenia - poprawiono błąd przy generowaniu powiadomień e-mail.
Opis zmian w wersji 17.0.0
  • Rozliczenia - wprowadzono możliwość rozliczania dostawy ciepła wraz z nowymi wymogami dotyczącymi obowiązku informacyjnego
  • Zmiana parametrów naliczeń - wprowadzono możliwość automatycznej zmiany ceny składnika z użyciem wskaźnika
  • Wymagania systemowe - zmieniono minimalne wymagania systemowe (system Windows 8, 8.1, 10, 11 z pakietem Microsoft .Net Framework 4.7.2)


 
21.11.2024 11:03:01 © 2004 - 2024 Pro Virtus